به نام الله

 

     بازنشستگان بهداشت و درمان اندیمشك تجلیل شدند.

 

 

 

چهار الف - به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان اندیمشک در این مراسم رییس شبكه بهداشت و درمان اندیمشك با تاكید بر حفظ سلامتی به عنوان یك نعمت ارزشمند گفت: بی شك عزیزان و دلسوزانی كه در امر بهداشت و درمان فعالیت دارند در حفظ سلامتی آحاد جامعه و افزایش روحیه شادابی آنان نقش مهمی دارند .

دکتر سیما جمشیدی افزود: بازنشستگان بهداشت و درمان شهرستان اندیمشك طی سی سال عمر با عزت خدمت خود تلاش های وافری برای خدمت به شهروندان داشته اند بخصوص در شرایط دشوار جنگ تحمیلی كه هیچ زبانی قادر به بیان اهمیت و اجر معنوی خدمات آنها نیست .

وی با قدردانی از تلاش گران عرصه بهداشت و درمان گفت: خیل زیادی از بازنشستگان بهداشت و درمان در دوران دفاع مقدس با شجاعت و احساس مسوولیت به نجات بیماران و مجروحان پرداخته و درمقابل هجوم دشمنان و بمباران ها تنها به حفظ جان همنوعان خود بودند كه این مهم نشان دهنده اوج ایثار و فداكاری این قشر است .

در این آیین تعدادی از بازنشستگان به بیان مشكلات، دیدگاهها و خاطرات خود پرداختند و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از آنان تجلیل شد .