به نام الله

 

فرماندار اندیمشک : افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه با حضور استاندار خوزستان

 

 

چهار الف - به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، پیمان جهانگیری در نشست با جمعی از مسئولین ادارات شهرستان گفت: برخی از پروژه های شهرستان طی روزهای آتی با حضور جناب آقای دکتر شریعتی استاندار محترم بهره برداری می شوند.

مهندس جهانگیری گفت:استخر دریا از طرح های بسیار خوبی است که با سرعت و کیفیت بسیار خوب با اهتمام دکتر حسنوند نماینده محترم شهرستان تکمیل شد.

 

وی با قدردانی از حمایت های استاندار محترم خوزستان اضافه کرد:بهره برداری از این طرح در روزهای آتی انجام می شود.

 

وی گفت:همچنین چند برنامه دیگر برای سفر استاندار محترم ، معاونین و مدیران کل خوزستان پیش بینی شده است.

 

وی بیان کرد:طرح های حوزه برق،آموزش و پرورش،ورزش و جوانان ، آبفا شهری،آبفا روستایی و سایر بخش ها در نوع خود در سطح شهرستان کم سابقه هستند.

 

وی با تشریح طرح های شاخص اندیمشک گفت:امروز همه مسئولین شهرستان همراه و همدل برای توسعه شهرستان گام برمی دارند .

 

در این نشست در خصوص پروژه های ادارات بحث و برنامه ریزی شد.